יום שלישי, 10 במאי 2011

קארין בר-לב ורותי מילגרום (:

5



6. בנימין זאב תאודור הרצל היה עיתונאי,משפטן, סופר, מחזאי ופוליטיקאי יהודי, יליד בודפשט. זכה בעם ישראל לכינוי "חוזה המדינה". הרצל לא זכה להיכנס לארץ ישראל, כמו משה לכן הוא החמה.

.דוד בן-גוריון היה ראש ההנהגה של "המדינה שבדרך", המוביל והדוחף להקמת מדינת ישראל, אשר עמד בראש מייסדיה, כיהן כראש הממשלה ושר הביטחון הראשון של מדינת ישראל והיה מראשי המנהיגים של תנועת העבודה הציונית. והוא המשיך את דרכו של הרצל כמו יהושע ולכן הוא הלבנה.

ד"ר מרטין לותר קינג הבן היה כומר אפרו-אמריקאי לוחם למען זכויות של השחורים בארצות הברית וזוכה פרס נובל לשלום.קינג הוא מגדולי הדוגלים במאבק לא אלים. לזכרו נחוג יום מרטין לותר קינג שהוא חג לאומי על פי חקיקה פדרלית בארצות הברית. נרצח על ידי מתנקש, ג'יימס ארל ריי, הוא לא זכה לראות את ארץ ישראל כמו משה לכן הוא החמה.

ברק חוסיין אובמה השני האמריקאי- אפריקאי הראשון שנבחר לתפקיד זה והראשון שנולד מחוץ ליבשת אמריקה לפני זכייתו בתפקיד הנשיא שימש אובמה חבר בסנאט של ארצות הברית מטעם מדינת אילינוי, שם היה השלישי שנבחר לתפקיד מאז קץ תקופת השיקום (1877). הוא למד להלחם על שיוון זכויות לשחורים. ולכן הוא היה הלבנה.

ב. עם ישראל צריך מנהיג חמה מכוון שאם לא יהיה קודם מנהיג חמה לא יהיה ללבנה ממי ללמוד, לדעת להנהיג ולהוביל את עם ישראל בקשיים.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה